Etusivu           Roosa           Amorodio d'Acheronte           Colorado

WARNING!! pitkä päivitys tulossa!

torstai 7. huhtikuuta 2011


Helouu helouu mitä kuuluu kukkuluuruu teille lukijoille? :) Lukijamäärä taas kasvanu ihan törkeesti?! 178 lukijaa? WOOT :D Tosi imartelevaa :) Muksaa että ihmiset tykkää lukea mun sepostuksia ja jopa odottaa niitä. Siispä pahoittelen etten taaskaan ole ollut aktiivinen bloggari.. Kaamosmasennus on istunut hartioillani mutta nyt olen heräämässä henkiin kun lumet on alkanu sulaa kovaa vauhtia ja kevät tulee! Mä en sit nimittäi oo yhtää talvi-ihmisiä, en yhtään.. Antakaas mulle hetki miettiä mitäs mä en oo kertonu teille.. hetkinen...

Niin tosiaan valitin edellisessä postauksessa että sairastuin flunssaan. No se sitte kehittyki kunnon pöpötaudiksi ja olin viikon sängyn pohjalla enkä voinut nousta siitä mihinkään tai rupes huippaa rankasti päässä.. Siinä ajassa sitte jäin kiitettävästi jälkeen koulusta ja kävin seuraavan viikon koulussa puolikuntosena pällistelee ja voivottelemassa kuinka en tajunnu mistää mitää ku olin edellisen viikon pois. Joten lorekin oli aikasta kevyellä tän mun sairastelun takia.

Päästiin sitten mukaan aluevalmennuksiin 26-27.3 ja kyllä oli kivaa! Huippukivoja tehtäviä joita sai tehä hymyhuulilla kieli keskellä suuta. Lore oli aivan innoissaan hyppytauon jälkeen ja teki verryttelylaukoissa takajaloilla laukanvaihtoja ja röhki samaan tahtiin :D ja se näytti todella dorkalta!! Ekana päivänä mentiin kavalettitehtäviä kiemuroita ja kaaruloita ja vinoa linjaa sun muuta. Meni tosi hyvin ja sain palautetta että jäin helposti jalustimille seisomaan, että kavaleteilla voisin istua lähempänä joka on kyllä ihan totta :) helposti jään seisoskeleen sinne ylös kun oon vihdoin löytäny sen kevyen istunnan tasapainon niin siellä nyt on sit nii helppo olla ;D



Toisena päivänä tehtiin pientä rataharjoitusta. Siihenkin sisältyi 2 vinoa linjaa. Vähän kauhistutti kun toinen oli okseri-lankku vinolinja. Mutta lore suoriutui kaikista esimerkillisesti kuin kokenut konkari! Että sain olla ylpeä hevosen omistaja :) Kerran kyllä pilotti floppas yhen vinon lähestymisen, mutta se oli iha meitsin moka, ponnistuspaikka jäi tosi kauaks ja linja hävis kun jäin jälkeen. Mutta ei se meidän menoa haitannut ;D Toisenakin päivänä poika oli ihan intopinkeenä ja suorastaan kävi ylikierroksilla hypätessä. Kuinka ihana tunne on huomata että hevonen nauttii täysillä siitä mitä tekee. Voin vaan kuvitella mitä vauhtia se menee ekoissa maastoestereeneissä.... Mutta yleisesti jäi tosi hyvä maku suuhun viikonlopusta ja saatiin loren kanssa tosi hyvää palautetta ja Minna tykkäs tositosi paljon! Ollaan kulma tosi hyvä pari :) Massaa loren pitää saada vielä paljon mutta sehän tulee ajallaan :) Joo ehkä lopetan tän hehkutuksen..

Ööm niin sitten mä täytin tossa 29.3 18v!! JEE! (saa onnitella). Mulla kyllä tuli tän syntymäpäivän jälkeen ikäkriisi. Yhtäkkiä kaikki onki sitte omalla vastuulla ja eka vakuutusmaksuki tuli mun nimillä postilaatikkoon... niin siitä seuraava viikonloppu menikin sitten rillutellessa ja juhliessa millon missäkin. Oli kyllä kivaa :)

Mutta joo nyt on ollut aika sateista ja sellaset kelit ettei oikein voi mennä kentällä, radalla tai maastossakaan. Kentän hiekkaa jo eilen vähän pilkotti jään alta :) Ei tässä mee ku pari päivää nii kenttä on sula! JESH! Meijän kisakauden alotus kyllä menee vähä myöhäseks mutta ei voi mitään. Kyllä niitä kisoja riittää. Huhtikuu varmaa menee reenatessa ja sit varmaa toukokuun alussa vois käydä jotku estekisat koska Niinisalon kenttäkisat siirrettiin 14-15.5. Niin sitä ennen kerkeis käydä jossakin :)

Joo ei kai tässä muuta :) Pistän tähän loppuun uuden videon musta ja loresta. Saa kommentoida!

15 kommenttia:

  1. Onnee!:) Video oli tosi heino ja taisimpas favoon liätä sen tuossa eilen ;)

    VastaaPoista
  2. Mä en voi ymmärtää, miten näin harvoin bloggaava voi saada noin paljon lukijoita. Oon kade!

    Ei sillä, Lore on superihana ja tää ulkoasu on tosi hieno... Kirjotat hyvin, niin ja tärkein KISAAT KENTTÄÄ <3 :D

    VastaaPoista
  3. Myöhäiset onnittelut ;) Ihana video :)

    VastaaPoista
  4. paaljon onnea vähän näin myöhässä ::) ja olen todellakin sitä mieltä, että ANSAITSET KAIKKI nuo lukija mitä sulla on ;) !

    VastaaPoista
  5. Hihi, mä kans ihmettelen miten sulle on kertynyt näin paljon lukijoita, vaikka kirjotat harvoin. Ei siinä, mukava näitä on lukea. Mut vielä innokkaammin kyl odotan noita sun videoita ja toi uus tosiaan on hirveän hieno ja kiva :)

    VastaaPoista
  6. kiitos onnitteluista ja kommenteista :) Joo ihan itteänikin hävettää ku oon päivittäny niin vähän. Mut aikuisten oikeesti on aika raskas talvi takana ja ollu tosi paljon vastoinkäymisiä henkilökohtases elämäs joka on vaikuttanu paljon mun mielenkiintoon ja vointiin. Mut nyt rupee taas innostus palaa nii enköhä mä taas rupee viikottain bloggailee varsinki ku rupee olee taas jotai kerrottavaa! :) Mut kiitos superisti kaikille lukijoille! Rekisteröityneille ja teille anonyymeille ;)

    VastaaPoista
  7. ja kaktu eihä sullakaa näytä kauhee vähä noita lukijoita olevan ; D

    VastaaPoista
  8. kiva video taas :) ja myöhäset synttärionnittelut ! =)

    VastaaPoista
  9. Onnittelut Roosa! Nyt oot sitten on ihan aikuinen ja saat tehä ihan mitä mieli tekee (suurinpiirtein) :D Ja tuo video on tosi hyvä ja kiva! (:

    VastaaPoista
  10. Sulla näyttää olevan kiireistä, mutta haluisitko tehdä joskus varustepostausta omista/loren kamoista :)??? Ois kiva! En kyl tiiä ootko jo tehny :)

    VastaaPoista
  11. Tässä nyt oon jo hetken aikaa lueskellut sun blogia ja kovasti olen minäkin tykkäillyt! :) Ja huomasimpa vielä että etsit sponsoria, ja tuli mieleeni että ota nyt ihmeessä yhteyttä Life:en (http://life.fi/) sillä he mainostavat telkkarissa etsivänsä sponsoroitavia! Hyvää alkanutta kevättä ja toivottavasti yhteistyökumppanikin löytyy

    VastaaPoista
  12. Miks et lopeta kokonaa tätä blogii ku et voi postaillakkaa??!!

    VastaaPoista
  13. kiitos onnitteluista :) Vois joskus tehä varustepostauksen :) Kun sais pyhitettyä jonku kokonaisen päivän tallille et vois puuhailla rauhassa :P

    Kiitos reksu vinkistä, pistin hakemuksen menemään! :)

    Ja jos ärsyttää etten postaile usein niin voit sitten poistua tästä blogista :) Tää on kuitenkin harrastus, ei työ, joten teen tätä kun kerkeän ja haluan :)

    VastaaPoista